donderdag 15 april 2010


Morgen gaan we met school een hele dag naar Amsterdam. We konden kiezen uit heel veel verschillende dingen waar we naar toe mochten en dit is mijn uiteindelijke keuze geworden:

's Ochtends:
Tuschinski, we krijgen een rondleiding door het gebouw.
Waarna we zelf naar mijn tweede keuze : Paleis op de Dam mogen lopen. Ook daar krijgen we een rondleiding, maar de eigenlijke reden waarom ik dit heb gekozen is omdat het zo dicht bij de kalverstraat is. Dus zodra de rondleiding is afgelopen sneaken we snel naar de winkels, om daar te blijven rondhangen, wat te eten etc tot we naar mijn derde keuze lopen.


Mijn derde en laatste keuze is Carré, waar ik naar de musical All shook up/ love me tender ga. Ik ben heel erg benieuwd!

Overmorgen meer hier over, want we zijn pas rond half 2 's ochtends (zaterdag) weer thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten