zondag 13 juni 2010

10 things I love Sunday.

1. Parijs een prachtige stad waar je je uren kunt vermaken met het kijken naar straatartiesten, genieten van de prachtige architectuur en de boetiekjes. In parijs kun je ook heerlijk eten en kunt wegdromen bij het adorable uitzicht!

2. Ik begin de laatste dagen elke dag met een smoothie, ze zijn zo ontzettend lekker! (en nog gezond ook)

3. Sinds ik MAC make-up gebruik hoef ik niets anders meer!

4. Winnie de Poeeh (Do I need to say more?)


5. Picknicken, gezellig met zijn allen of alleen lekker eten en van de natuur genieten wat wil je nog meer?




6. Indiaanse kledingstijl <3

7. Vliegeren een plezier voor jong en oud!

8. Deze video van Caro Emerald
9. Deze geweldige Iphone hoesje van TinderBloom


10. Thee, ik kan er niet genoeg van hebben, ik ben een echte theeleut. En van al deze prachtige plaatjes krijg ik gewoon zin in nog een bakje! <3



ps. Alle plaatjes komen van weheartit. behalve de plaatjs van TimberBloom.

1 opmerking:

  1. Since when hou jij van picknicken?

    Da's buiten, weet je wel. Met...beestjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen