dinsdag 8 juni 2010

Converse All stars


Als er één paar schoenen is dat je gewoon in je kast móet hebben dan zijn het wel all stars. Het bestaan van deze perfecte schoenen ontdekte ik pas twee jaar geleden. Ik heb zelf extreem smalle voeten en maat 41, een combinatie die niet goed samengaat aangezien de schoen hoe langer hoe breder wordt. All stars zijn eigenlijk altijd al redelijk hippe (en dure) schoenen geweest maar toen ik ontdekte dat deze schoenen ook nog echt pasten was ik helemaal blij! Ja, ze kosten dan wel 70,- euro maar dat heb je echt wel over voor een paar goed zittende gympen. Het handige is ook nog dat het niet uitmaakt of ze versleten zijn of niet. All stars blijven hip. Deze schoenen zijn al ik weet niet hoe lang in de mode en of ze nou spiksplinter nieuw of oud en versleten zijn het maakt niets uit. Ook zijn twee verschillende all stars of zelf gepimpte all stars geen rare verschijnselen. Zelf heb ik 4 paar een wit paar, een rood paar, een lila paar en (mijn nieuwste aanwinst) een donkerspijkerstof paar. Ik wil nog steeds één met een printje maar omdat ze redelijk duur zijn moet ik daar nog maar even mee wachten. En omdat er veel mensen klagen dat all stars erg slecht zijn voor je voeten (waar ik geen last van heb want ik heb er een paar walky zooltjes in) zit er in de nieuste collectie een voetbed, dus loop je ook niet meer op je platte gympen.


Kortom All stars zijn een must! Ook omdat ze te combineren zijn met zo ongeveer alle kleren (rokje, jurkje, broek, shorts, etc) En als je eenmaal een paar hebt kun je ze stuklopen tot er aan alle kanten gaten zitten en dan nieuwe kopen, maar de meeste mensen hebben binnen een half jaar nog een paar in huis! =)

ps. de afbeeldingen komen van de converse hyves en weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten