woensdag 23 juni 2010

Even kort...


Zoals ik al in een van mijn eerdere berichten zei is het 'bijna' vakantie wat betekent dat ik nu nog eventjes keihard moet werken. Even snel een korte samenvatting van wat er de laatste tijd is gebeurd:

- Ik heb stage gelopen bij de krant voor één week. Ik vond het leuk, maar saai at the same time. Het leuke was dat je niet precies wist wat je elke dag verwachten kon, de ene dag ben ik op 'expeditie' geweest om er later een stukje over te schrijven en de andere dagen zat ik eigelijk de hele tijd op kantoor. Omdat deze krant zo kleinschalig is en door maarliefst twee mensen elke week drie keer moet worden gevuld, was het vooral ingezonden stukjes herschrijven. (wat ook best leuk kan zijn natuurlijk)

- Ik heb werk! Ik werk nu elke zaterdag en in de vakantie bij de HEMA, eindelijk beginnen met sparen voor iets als een Ipod Touch, een Imac of een mooie tas of zo iets.

- Ik heb wat gewonnen! Bij www.enchantingbeauty.nl heb ik meegedaan aan een wedstrijd waarbij je je eigen perfecte eiland moest ontwerpen en ik heb gewonnen. Ik won een small, medium en large shell lipbalm van Organic Islands Ik koos:
Small: Turquoise
Medium: Mocha
Large: Tigercrown.

De kleine is het mooiste, de grote heeft een paar lelijke plekken wat ik erg jammer vind.

(ik kom binnenkort ook met een winactie)

- Het is nu toetsweek (tot dinsdag) en dan ben ik vrij en hoef ik alleen nog maar naar school voor mijn rapport en eventuele herkansing.

- Ik heb eergisteren deze naar mijn mening supermooie foto's gemaakt (de bovenste heb ik ook zelfgemaakt):



En dat was het zo'n beetje. Vanaf dinsdag heb ik weer tijd om mijn blog goed bij te houden, dus dan zullen er weer vaker berichten verschijnen. ;D

1 opmerking: