maandag 12 juli 2010

Vakantie!


Het begin van de vakantie, en eigenlijk het begin van zo ongeveer alles, geeft je nieuwe moed om iets experimenteels uit te proberen of met iets nieuws te beginnen. Met nieuw jaar heeft men goede voornemens en zo heb ik aan het begin van de vakantie altijd mijn voornemens al klaar staan. Ik zal:

- minimaal een boek voor Duits lezen en daar alvast een verslag van maken.
- minimaal een boek voor Frans lezen en daar een verslag van maken.
- minimaal twee culturele activiteiten doen en daar een verslag van maken.

Maar deze voornemens zijn ongeveer elk jaar hetzelfde en meestal komt het er alsnog op neer dat ik aan het einde van het jaar alles nog even snel af moet maken. Dus heb ik mij dit jaar voorgenomen om:

- Als ik een leuk boek voor Duits of Frans tegenkom deze te lezen.
- Als we iets cultureels doen daar gelijk een verslag bij te schrijven.

Dat wat betreft school, dan hebben we ook nog 'andere' voornemens:

- Elke maand de helft van mijn loon op mijn spaarrekening zetten. ( ik kreeg laatst een brief dat ik mijn spaarrekening al meer dan een jaar niet had gebruikt...)
- Mijn kamer verbouwen, en netjes houden. We zijn er al druk mee bezig, ik heb nieuwe vloerbedekking, mijn bed is anders, ik heb vier vuilniszakken vol troep weggedaan en we zijn bezig twee kastjes te behangen met Pip behang (in plaats van de muur)
- Minimaal om de dag een blog te schrijven.
- Aan ongeveer elke wedstrijd mee doen die ik tegenkom.
- Heel veel foto's maken.
(deze rood-wit-blauw toetjes heb ik gisteren gemaakt)



Prettige vakantie iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten