dinsdag 13 juli 2010

Bloglovin'


Misschien is een van jullie al eens eerder op deze site terecht gekomen via andere blogs, maar als dit niet het geval is zal ik jullie uitleggen wat deze website inhoudt en wat je er precies mee kunt.

Als je eenmaal een account hebt (die kun je in een minuut aanmaken) dan zijn er een aantal opties die je kunt invullen onder 'settings'. Je ervoor kiezen om geen e-mails te krijgen, om elke dag een e-mail te krijgen met daarin de updates van de blogs die je volgt, of dat je een e-mail krijgt wanneer een van de door jou gevolgde blogs een nieuw artikel heeft geschreven. Zelf heb ik gekozen voor de tweede optie dus krijg ik iedere dag een mailtje van bloglovin' met daarin de blogs die nieuwe artikeltjes hebben geschreven. Ook kun je er nog voor kiezen om een mailtje te krijgen als je een week niet op bloglovin' hebt ingelogd. Dan krijg je een 'weekly summary' van ze toegestuurd.

Het enige wat er nu nog te doen valt is blogs opzoeken die je leuk vind en deze te volgen. Als je na een tijdje een blog toch niet meer zo leuk vind, of er geen nieuwe artikeltjes meer op komen kun je deze altijd nog 'unfollowen'.

Zelf heb ik sinds kort ook een account op bloglovin' en het werkt echt geweldig! Elke dag krijg ik een update in mijn mailbox en zo blijf ik op de hoogte van wat iedereen schrijft.

Als je mij ook wilt volgen op bloglovin' klik dan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten