dinsdag 20 juli 2010

Foto's

Ik heb me niet helemaal kunnen houden aan mijn 'om de dag een blogpost' regel, maar daarom heb ik vandaag wel een extra lange post.

Om te beginnen zijn er in die dagen dat ik niet heb geschreven heel wat dingen gebeurd, en zijn er ook nog een stuk of wat dingen die nog steeds moeten gebeuren. (zoals mijn kamer ein-de-lijk afmaken door hem helemaal op te ruimen, ik leef al drie weken in een troep...)

Ik ben ondertussen al weer twee keer naar een zonsondergang geweest en heb daar hele mooie foto's gemaakt:









Maandag, ja dat is al weer een hele tijd terug, zijn we ook nog met zijn allen naar Drenthe geweest om foto's te maken. We hebben een vlaamse gaai gezien, een salamander/hagedis, en wilde koeien.



En gisteravond vond ik het wel een avond om een vuurtje te stoken in de vuurkorf. Het huis aan de rechterkant staat leeg, en het de andere buren zijn op vakantie dus: wat kan er mis gaan? Mijn zusje en ik gingen takken zoeken in het nabijgelegen park om daar tot de conclusie te komen dat er niet genoeg kleine dorre takken waren. Toen hebben we een paar grote takken à la 'halve boom' meegenomen en die in stukken gebroken. Die hebben we toen in de vuurkorf gegooid met wat wcpapier omdat de takjes zelf niet echt wilden branden. En het resultaat was een vuurtje wat voor een halve minuut brandde en er toen wel weer genoeg van had. Niet erg geslaagd dus, maar we hebben wel veel lol gehad.

1 opmerking: