zondag 16 mei 2010

10 things I love Sunday.

Zelf lees ik veel blogs van andere mensen, zo lees ik ook het blog van Elsie Flanning van 'abeautifulmess'




Zij heeft elke zondag een 10 things I love sunday bericht, en het leek mij leuk om dat ook te doen. Dus bij deze mijn eerste 10 things I love Sunday:



1. Foto's maken, fotograferen is een echte hobby van me. Ik trek er dan ook wel eens op uit met mijn fototoestel om mooie plaatjes te schieten.





2. Aardbeien(taart) de taart op de grootste foto is gemaakt door een vriendin, de taart op de kleinere foto's hebben ik en mijn moeder gemaakt.





3. Schommelen, met dit mooie weer wat is er nou leuker dan schommelen?





4. Maxi, gewoon omdat ze zo lief is!





5. Jurkjes, met dit weer krijg je gewoon zin om jurkjes te gaan dragen. Klik op de tags om naar de website te gaan waar de jurkjes verkrijgbaar zijn. Jurkje 1, jurkje 2, jurkje 3





6. Pip tas, op deze tas ben ik echt verliefd! Ik ben aan het sparen om hem te kopen.





7. Deze prachtige oorbellen die ik heb vond op Etsy.com (en de andere spulletjes komen van dezelfde shop)





8. Heb je nog geen pipbehangetje dan is dit misschien wel wat. Deze prachtige muurstickers geven een finishing touch aan je kamer.





9. Bloemen, met hun mooie kleur en geur kan ik ze natuurlijk niet overslaan.






10. Cupcakes! De koekiemonster-a-like cupcake heb ik zelf gemaakt.




ps. Als je op sommige plaatjes klikt kun je zien waar ze wegkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten