maandag 24 mei 2010

Shopaholic!!

De week is om, en ik heb me niet gehouden aan mijn voornemens. Zaterdag werd besloten dat we naar Groningen gingen, en dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren zonder daar iets te kopen. Eigenlijk heb ik nogal veel en dure dingen gekocht, en ben nu 60 euro armer. Maar ik heb wel hele mooie spullen gekocht:

Thuis heb ik deze only shorts gekocht. Ze waren in de aanbieding dus ik kon ze niet laten liggen.


In Groningen ben ik eerst naar de ZARA gegaan waar ik een superleuk jurkje zag, helaas toen ik later terugkwam was deze uitverkocht :(. Maar toen kwam ik bij de Douglas waar ze de nu ook MAC make-up verkopen. Ik had over dit merk alleen nog maar goede dingen gelezen dus besloot ik om 1 potje oogschaduw te kopen. Maar nadat de visagiste me had opgemaakt kocht ik een paintpot (een soort basislaagje)

waarna ik alsnog de oogschaduw (amberlights) wou hebben.

Dus een paintpot en een oogschaduw rijker ging ik naar de H&M waar ik een vlinder haarspeld kocht en een basic wit shirtje:

Verder kreeg ik overal en nergens proefmonstertjes

en heb ik een superleuke dag gehad! Ik kan er helaas niet meer omheen dat ik een shopaholic ben, ik heb dan mijn 'week' niet eens gehaald, maar pech, vandaag begin ik gewoon opnieuw. :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten