maandag 31 mei 2010

Apple

Natuurlijk heb ik net als iedereen mijn wensen. En ergens helemaal bovenaan mijn lijstje, onder het ik-wil-een-lang-gelukkig-en-gezond leven staat een MACbook en daarna een Iphone of Ipod touch. Als sinds ik van het bestaan van een Ipod afwist wou ik er één, en toen de Ipod touch en de Iphone werden geïntroduceerd kwijlde ik bij alle eindeloze mogelijkheden. Sindskort heeft ons gezin één Iphone, en die is van mijn vader. Natuurlijk is één Iphone veel te weinig voor een gezin van vier, ik bedoel mijn vader gooit de grazia app die ik er zojuist op het gezet er zo weer af met een 'hier heb je toch niets aan'. Dus dat we nog een Iphone nodig hebben staat eigenlijk wel vast. Natuurlijk komt het het er op neer dat ik er zelf één moet kopen als ik er één wil, maar helaas heb ik het geld er niet voor en moet ik het nog een tijdje doen met mijn eigen mobieltje, en mijn EEE PC ASUS laptopje.

Vandaag ontdekte ik iets waar ik nog meer van ging kwijlen. Laptop stickers voor de MACbook, en niet zo maar laptop stickers, nee stickers waarvan je zegt: "Doe mij bij deze sticker maar een laptop" in plaats van andersom.Ik heb de leukste stickers op een rijtje gezet. Dus voor de Mac liefhebbers: (klik op het plaatje om te zien waar de stickers verkrijgbaar zijn)

Deze staat echt 100% op nr 1:



Voor de Marioliefhebbers:



En de Lego fans:



Kijk uit je Apple wordt begluurd:



Converse all.. Apple?



And Last but not least deze leuke vogel:




Deze stickers zijn echt prachtig en heel leuk bedacht. Zodra ik eindelijk al het geld heb voor een MACbook, komt er zeker weten zo'n prachtige sticker op!

3 opmerkingen:

  1. *huil* Ik héb een macbook, maar ik kom er maar niet achter waar die stickers te krijgen zijn. Als ik op het plaatje klik, krijg ik enkel het plaatje, en van het adres kan ik niets maken. Help?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Meyser

    Ik zie het, sorry, ik had wel een link gezet op de plaatjes. Maar ik heb mijn best gedaan om de stickers weer terug te vinden:

    Sneeuwitje: http://www.etsy.com/listing/24358372/snow-white-decal-for-13in-macbook-vinyl

    Mario, lego en nog veeel meer!
    http://www.etsy.com/shop/MacSlaps

    Verder op etsy.com en dan zoeken op macbook stickers zo heb ik ze gevonden. Ik hoop dat je er wat mee kunt :D

    BeantwoordenVerwijderen